ANUNŢ
Colegiul Tehnic „ Ion Mincu”, cu sediul în Municipiul Târgu –Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 4, judeţul Gorj, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:
– Administrator patrimoniu, pe perioadă nedeterminată ;
– Paznic, pe perioadă nedeterminată.
Concursul se organizează pe baza Hotărârii Guvernului nr. 286/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, locul de depunere a dosarului de concurs şi datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs
În vederea participării la concurs, candidaţii vor depune dosarul de concurs la sediul Colegiului Tehnic „ Ion Mincu”.
Dosarul de concurs va conţine:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducerii Colegiului Tehnic „ Ion Mincu”;
2. copia actului de identitate sau orice alt
document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste
nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. copia carnetului de muncă, sau, după
caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în munca, în meserie şi/sau în
specialitatea studiilor;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe
propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu
funcţia pentru care candidează;
6. certificate de
integritate comportamentală, conform L118/2019,
art. 18(1);
7. adeverinţă medicală care să ateste
starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile
sanitare abilitate;
8. curriculum vitae.
Actele prevăzute la pct. 2-4 vor fi prezentate şi în original în vederea
verificării conformităţii copiilor cu acestea de către secretarul comisiei de
concurs.
În cazul documentului prevăzut la pct. 5,
candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la inscriere o
declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de
a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu
până la data desfăşurarii primei probe a concursului.
Datele de contact ale secretarului comisiei de concurs:
Colegiul Tehnic „ Ion Mincu”, Mateiaș Grațiela, TELEFON 0253 – 216689 / 0253 – 214401
Condiţiile generale şi specifice pe care candidaţii trebuie să le îndeplinească pentru a participa la concurs, prevăzute în fişa de post
Condiţii generale
Pentru posturile vacante ( administrator patrimoniu, paznic), poate participa la concurs orice persoană care îndeplineşte condiţiile generale prevăzute la art. 3 din Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, respectiv:
a)
are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a
statelor aparţinând Spatiului Economic European şi domiciliul in România;
b) cunoaşte limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile
sanitare abilitate;
f) îndeplineste condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii
specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra
umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură
cu serviciul, care impiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de
corupţie sau a unei infracţiuni săvârsite cu intenţie, care ar face-o
incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a
intervenit reabilitarea.
2. Condiţii specifice prevăzute în fişa de post
A. Pentru a participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de administrator patrimoniu, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
1. Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: inginerie, economie;
2. Cunoştinţe de operare pe platforma SICAP;
3. Permis categoria B;
4. Abilităţi foarte bune de operare pe calculator în limbaje specifice (excel, word);
5. Spirit organizatoric, abilități de comunicare, relaţionare, de lucru în echipă;
6. Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare (ex. în domeniul SSM, PSI), precum şi experienţa în funcţia de administrator de patrimoniu/ gestionar într-o instituţie de învăţământ;
7. Vechime în muncă: minimum 2 ani.
B. Pentru a participa la concursul organizat pentru ocupare funcţiei contractuale de execuție vacante de paznic, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
1. Studii medii finalizate;
2. Atestat de pază;
3. Permis de conducere categoria B;
4. Vechime: 2 ani;
5. Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de calificare în meserii de: faianțar/ zidar/ instalator/ electrician.
III. Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
Concursul se va desfăşura la sediul Colegiului Tehnic „ Ion Mincu”, astfel:
Pentru funcţia de administrator patrimoiu:
– proba scrisă, 26 noiembrie 2019, ora 10;
– interviul, 29 noiembrie 2019, ora 10.
Pentru funcția de muncitor de paznic:
– proba scrisă, 26 noiembrie 2019, ora 10;
– interviul , 29 noiembrie 2019, ora 10.
Bibliografia şi tematica stabilită pentru concurs:
A. Bibliografia la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei de administrator patrimoniu:
LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările si completările ulterioare; ;
Legea nr.98/19.05.2006, care abrogă O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificările si completările ulterioare;
H.G. 395/02.06.2016 care abrogă H.G nr. 925/ 2006 privind aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările si completările ulterioare;
H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
M.F.P nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, cu modificările si completările ulterioare;
LEGEA nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale, cu modificările si completările ulterioare;
ORDIN nr. 5079/2016 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si completările ulterioare;
LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările si completările ulterioare;
LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările si completările ulterioare- secțiunea VI.
Programele EXCEL 2019 şi WORD 2019, din pachetul MS OFFICE 2019.
B. Bibliografia la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei de muncitor de paznic:
TEMA1: Sistemul de pază şi dispozitivul de pază
TEMA 2: Mijloace tehnice folosite în pază
TEMA 3: Postul şi agentul de pază
TEMA 4: Obligaţiile şi drepturile personalului de pază
TEMA 5: Atribuţiile şi răspunderile personalului de pază
TEMA 6: Documentele specifice necesare executării evidenţei serviciului de pază şi modul de utilizare a acestora
TEMA 7: Accesul în obiectiv, controlul persoanelor, bagajelor şi mijloacelor de transport
TEMA 8: Principalele reguli de comportament, reguli de protecţia muncii şi PSI
BIBLIOGRAFIA
Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor
Hotărârea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor
Legea 319/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la sănătate si securitate in munca;
Legea 307/2006 cu modificările si completările ulterioare, referitoare la apărare impotriva incendiilor;
Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 5.079/31.08.2016 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar (Titlul IV, cap. III, IV și V, titlul VI, cap. III, sectiunea 1),
Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificările şi completările ulterioare (drepturile şi obligaţiile salariaţilor, drepturile şi obligaţiile angajatorului).
Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.
V. Calendarul de desfăşurare a concursului
1. Candidaţii vor depune dosarul la sediul Colegiului Tehnic” Ion Mincu”, în termen de zece zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru posturile vacante ( 4 – 18 noiembrie 2019).
2. Datele de desfăşurare a etapelor de concurs:
A. Pentru funcţia de administrator patrimoniu:
– selecția dosarelor de concurs , în termen de maxim două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
– proba scrisă, 26 noiembrie 2019, ora 10;
– interviul, 29 noiembrie 2019, ora 10.
B. Pentru funcția de paznic:
– selecția dosarelor de concurs , în termen de maxim două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
– proba scrisă, 26 noiembrie 2019 ora 10;
– interviul, 29 noiembrie 2019 ora 10.
3. Termenele în care se afişează rezultatele pentru fiecare probă
Rezultatele la fiecare probă se vor afişa în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe.
4. Eventualele contestații se pot depune după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă, proba practică și interviul, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise, probei practice și a interviului.
5. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se va face prin afișare la sediul Colegiului Tehnic ”Ion Mincu”, precum și pe pagina de internet a unității școlare, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor pentru fiecare probă.
6. Rezultatul final se va afișa în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de comunicare a rezulatului la ultima contestație depusă.